Alta leapsa

                      Dupa cum spuneam la inceputul saptamanii,mai am o datorie de onoare, sa preiau o leapsa de la Ela si Oana. Desi ar fi fost mai potrivit sa-mi incep anul cu aceasta leapsa ,cred ca nu e tarziu nici acum.Obiectivul lepsei este de a stabili cateva obiective pentru blog.Initial mi-am dorit sa fie un blog doar cu sapunuri,insa dupa prima postare,mi-a parut ca ar fi frumos sa postez si altceva,devenind" pestrit " astfel.
                   Obiective multe nu exista pentru ca nu-mi place sa fac planuri multe,insa principalul obiectiv ar fi sa deschid un magazinel mititel pe Breslo cu sapunuri,creme si ce o sa mai fac.Poate preturile mele vor fi mai maricele decat al celorlalte fete,as zice colege ,dar poate ele nu se considera asa si nu vreau sa supar pe nimeni.Pretul spuneam ca o sa fie mai mare,deoarece o sa reflecte cantitatea de ingrediente folosite si poate distribuitorii mei sunt mai scumpi,dar asta este,nu-mi fac iluzii,incerc doar.Oricum,nu am sa ma imbogatesc ,asta e clar,insa imi place si o fac cu placere.
                  In rest, imi doresc:
-soarele sa straluceasca si pe blogul meu, mai ales ca luni pe data de 10 am implinit trei lunisoare de blog cu 11000 vizitatori;
-sa fiu vizitata cu placere de cei care o fac si sa revina si alta data,iar asta sa se reflecte in comentariile lasate;
-prieteniile virtuale pe care le-am legat sa se solidifice,chiar daca suntem la distanta;
-si sa cunosc tot mai multe persoane minunate,asa cum sunteti toate si va multumesc.
                 Predau stafeta mai departe la Luthelo,Liana ,Corina si cine mai doreste.
                                  MULTUMESC TUTUROR SI UN AN MAI BUN!

Comentarii

  1. Sa fie precum iti doresti, ba chiar sa mai ai parte si cateva surptize placute, in plus!
    Pupam.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte sincere, calde si gingase idealuri ai ;-)
    Iti multumesc frumos pt.leapsa, esti o scumpa!
    Eu am intrat intr-un concurs, cu cartea de bucate, deh, si trebuie sa postez trei retete pana maine si sa obtin si cele mai "pozitive " comentarii. Acum am postat a doua reteta, pe urma maine pe a treia si intra Janet, saraca, cu retele ei ca prea i-a sarit randul...deci, sper sa intelgi ca nu stiu zau, cand voi posta leapsa de la tine, dar te asigur ca o voi posta!
    Puup fetele-dragutele :* :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti tare dulce, sa ti se indeplineasca dorintele, nu prea cred sa nu, si sa ai un an minunat. Ai o fetita frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superdragute dorintele tale, atat de realiste si totusi atat de romantice, cum ar spune Paula.
    Iti doresc sa ti se implineasca fiecare gand curat si sa ai un an asa cum iti doresti.
    Desi unii nu dau doi bani pe lumea virtuala a blogurilor, eu ma gandesc ca e totusi un instrument de apropiere a oamenilor, daca stii sa il utilizezi rational. Cu mai putin de 5 minute alocate din timpul nostru pretios de care ne plangem atat de mult si un cuvant bun spus din suflet, iti poti pastra un om drag aproape de inima.
    Sa ai un an bun, atat pe blog cat, mai ales, in casa ta!

    RăspundețiȘtergere
  5. iar cuvantul pe care l-am avut de scris aici a fost dedic, asa ca ti-am facut si o dedicatie cu ocazia asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Bea, sa ai parte de tot ce iti doresti si te astept pe BRESLO!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Draga mea Gabi,multumesc si sper sa ai gura "aurita"cum se spune.Pupici multi.
    @Liana,dupa cum ti-am spus,eu iti doresc mult succes la concurs si nu-ti face probleme.Cand ai timp ,nu conteaza cand...Multumesc mult si te pupam cu drag.
    @Saru'mana draga Mariana!Ei,dorinte as mai avea,dar astea erau legate de blog.Multumesc pentru urari si sa stii ca nici fetita ta nu este mai prejos.Va pup cu drag pe amandoua.
    @Loredana esti o dulce si ai dreptate,ca de obicei.Eu dau mai multi bani pe lumea virtuala,iar persoanele care" imi calca pragul"mi-au devenit foarte dragi.Iti multumesc pentru dedicatie si urari,iar lucrurile bune sa nu te ocoleasca niciodata.Pup fetele frumoase si istete.
    @Multumesc mult Veronica,dar mai dureaza un pic pana ajung pe Breslo.Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bea... mereu sunt ultima si totusi m-ai cadorisit cu leapsa!!!Sper sa-mi fac timp sa ma ocup de ea sa tii ca mai am una neridicata... rusine sa-mi fie.....:(
    Imi plac provocarile insa ma preseaza timpul.Dar o scot eu cumva la capat.Numai bine iti doresc!!!
    Si.. chiar daca sunt lenesa la comentat tot va port in suflet!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Să dea Domnul să ţi se împlinească şi să îţi meargă aşa cum îţi doreşti. cât despre săpunurile tale, ce să-ţi zic, să se clăbucească, cât mai multă lume cu ele? ţi-aş mai propune eu, dacă-mi permiţi, încă un obiectiv, nu doar pt anu' ăsta, ci a la long: să fie mereu soarele în casa voastră. pupici dulci

    RăspundețiȘtergere
  10. @Corina,dupa cum ai observat ,nu esti ultima si nici n-ai sa fii,sper ca ti-ai dat seama...Si eu am fost in situatia ta cu lepsele,dar am reusit,chiar daca cu intarziere(mi-am facut si eu autocritica).Iti multumesc si nu-ti face griji,stim ca te gandesti si la noi.Pupam cu drag.
    @Cristina,e si mai bun obiectivul propus de tine. Sa dea Domnul sa fie si pentru tine si pentru toti cei care ne citesc,caci e grozav.Cat despre restul,speranta moare ultima...Va pupam si noi cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga Bea, sper sa ti se indeplineasca toate dorintele legate de blog si cea legata de magazinas, eu cel putin abia astept sa vad ce minunatii ai sa ai in el :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Bea,draga mea,postez cu intarziere.Iti urez si eu mult,mult succes in proiectul pe care urmeaza sa-l demarezi,un blog insorit,asa cum iti doresti,multi prieteni dragi si fie ca rodul manutelor tale sa fie apreciat la adevarata lui valoare,pentru ca stiu ca pui si mult suflet in sapunele,pe langa ingredientele minune.Te pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. Beatrice, iti doresc succes in ceea ce ti-ai propus. Te pup cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna,imi place foarte mult blogul tau...si as vrea sa te intreb cum ai facut sa iti pui ceas,pe blog si toate chestiile astea...te rog mult sa imi raspunzi...daca vrei intra aici si lasa'mi niste comentarii:
    http://dianacoseru.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  15. Bea, iti doresc sa ti se indeplineasca dorintele si sa iti reuseasca tot ce ti-ai propus. Sunt sigura ca vei avea succes cu magazinasul pentru ca ai produse de foarte buna calitate.
    Te pup dulce, mult succes cu magazinasul si la cat mai multi vizitatori pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Adriana,iti multumesc mult si sper sa fie cum zici.Te pup cu drag.
    @Draga mea Oana,dupa cum am mai spus,niciodata nu e prea tarziu.Iti multumesc si tie pentru urari,iar prieteni dragi deja mi-am facut si sper sa se adune.In rest...sa fie cu noroc,cu suflet este sigur.Te pup si te imbratisez.
    @Geta,iti multumesc mult ca esti alaturi.Te pup si eu cu mare drag.
    @Diana mama,iti multumesc pentru cuvintele tale frumoase.Pentru ceas,calendar,trebuie sa dai clik pe ele si te duce pe site-ul de unde le-am luat.Asa procedezi si cu restul.Probabil vei avea nevoie un pic de ajutorul parintilor daca nu te descurci.Nu ezita sa ii rogi.Te pup cu drag si succes cu bloguletul tau.Cred ca ai sa gasesti multi prieteni de varsta ta cu care sa faci schimb de adrese de blog.Sper sa reusesti sa-ti infrumusetezi blogul.
    @Draguta mea,Lumi,iti multumesc mult de tot si sper sa fie asa.Oricum,am emotii de acum,desi mai dureaza un pic,sper sa treaca.Va imbratisez cu drag mare.

    RăspundețiȘtergere
  17. Iti doresc mult succes, multa rabdare si putere sa-ti indeplinesti dorintele, visul vis-a-vis de magazin (nu ma limitez sa zic doar Breslo :), asta sa fie doar un inceput); cat priveste amicitiile virtuale, bine zicea cineva mai sus, pe langa implicare, suflet sa pui si ratiune, sa nu ramai dezamagita de unii, altii. Te pup si te imbtatisez cu drag! pupici la gagalici :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Alina iti multumesc mult si sunt pregatita sufleteste sa nu fiu dezamagita.Oricum iti multumesc si te imbratisam si noi cu drag.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !