Crema spumoasa de corp

                       Deoarece terminasem crema de corp a Karinei si aveam nevoie de alta,m-am pus pe treaba si voila.....Contine ingrediente simple,dar care hidrateaza intens si au grija de pielea sensibila a bebelusilor,gravidelor si indraznesc sa spun a oricarui tip de ten.
                      Ingrediente:
-unt shea rafinat(asta am gasit la momentul achizitiei);
-ulei galbenele;
-ulei musetel;
-ulei jojoba;
-ulei macadamia si de struguri;
-vitamina E.
                     Asadar, pielea bebelusului meu este acum in siguranta. Pot sa va spun ca lasa pielea moale si catifelata ,de mai mare dragul.


              

Comentarii

  1. Ce-as mai pupa eu pielicica aia parfumata ;-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de ciudata a ajuns sa isi mai faca cineva asa ceva cu mana lui!
    De mult timp nu am mai avut o surpriza atat de placuta, in conditiile in care nici in farmacii nu mai pierde nimeni vremea sa invarta mojarul....

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne surprinzi mereu!...cred ca este o crema foarte hidratanta si mult mai sanatoasa decat produsele ce se gasesc in comert!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bea, foarte fain. Karina e fericita cu o mamica asa priceputa! Te asteptam cu ele la vanzare, sa ne rasfatam si noi. Va pupic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa e, asa e, vreau si eu crema din asta. Sunt in cautarea unei creme cat mai naturale pentru bebele meu; asta pare minunata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Indraznesc sa iti cer si eu cantitatile exacte ca vreau sa-i fac Irinei. Daca nu te superi. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. arata minunat iar ingredientele...ce sa mai, numai bunatati. felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Liana esti binevenita!Pupici multi.
    @Virtualkid,m-ai amuzat teribil!Se numeste lucru manual si din cate stiu inca se mai face si la scoala,hi,hi...Din pacate ai dreptate si nu avem decat de pierdut.Ma bucur ca am putut surprinde placut si-ti multumesc.
    @Haiducilor,asa este,o crema fara chimicale si indiferent cum este luata,nu poate decat sa fie buna(zice modesta de mine,hi,hi).
    @Anda,multumesc mult si sper sa fie asa.Daca vrei sa te rasfati cu ceva,poti face comada,eu oferta,trebuie doar sa vrei.Pupici multi.
    @Gabi,mai natural de atat nu cred ca se poate.Vezi adresa mea de contac si vorbim,te servesc cu cea mai mare placere.Pupici la bebel si tie ,evident.
    @Deea,ma mai gandesc daca sa ma supar sau nu.Stii unde sa ma gasesti,asa ca da un semn cand vrei.Pup fetele frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  9. Saru'mana Frank!Acum ma rasfeti tu? T e pup dulce.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bea esti tare priceputa....Domnul sa te Binecuvinteze!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bea,e grozav ce ai realizat,imi place nespus!! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. @Draga Corina esti o draguta ca de obicei.Si tu sa fii binecuvantata!
    @Draguta mea Lumi,nu te mai saturi sa ma lauzi?Pupam si noi gogosicile.

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce bine arata si ce bine suna ca si ingrediente! Felicitari si la mai multe ...
    pupici la bebelina

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc Alinutza si sa dea Domnul asa sa fie.Pupici si pentru voi.

    RăspundețiȘtergere
  16. Beatrice, minunata crema, uleiurile de galbenele si musetel sunt preparate de tine ?

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc Geta,dar n-am fost atat de inspirata,insa anul asta nu ratez.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  18. E o fericita Karina ca are o mamica atat de priceputa. Si se pare ca si noi ne bucuram, unii doar vizual altii si fizic, de minunatiile ce-ti ies din maini :). Mult spor iti doresc. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc Ramona,dar inca e mititica si nu stie,insa pielicica ei cu siguranta apreciaza.Te pupam si noi cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce mămică harnică. Nu m-aș fi gândit să-i fac singură crema prințului meu.

    RăspundețiȘtergere
  21. Ei,Ela,nu-s asa harnica precum as vrea ,dar sa zicem.Ramasesem fara si cand e musai,cu placere...Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  22. Auzi...suna atat de bine ca parca iti vine sa o si gusti nu numai s-o pui pe piele (nu ca ar fi o idee buna chestia cu gustatul). Super ideea...

    RăspundețiȘtergere
  23. Oanamada,avand in vedere ca e unt si ulei,putem sa-i zicem ca-i un fel de maioneza,lipseste sa-i dam gust,dar s-o facem impreuna,ce zici,hi,hi,hi?Multumesc si te pup.

    RăspundețiȘtergere
  24. Bea chiar sunt toanta.Nu stiu cum sa-ti las comentariu la postarea de astazi cea cu 10 lucruri care imi plac cu stafeta dealtfel.Deaceea io ti-o las aici.
    Iti multumesc tare mult ca nu te-ai suparat ca nu am preluat-o si pe cea din urma.Asta o preiau sigur esti tare draguta.Inca o data iti multumesc si iarta-ma ca mai fac si greseli, si mai sunt si codase,dar eu te am la suflet si asta e important.
    Apropo ieri dupa amiaza am avut puin timp la servici si am intrat putin pe net. Si m-am speriat cand am vazut ca nu se pot lasa comentarii adica ma gandeam ce s-o fi intamplat cu tine.Oricum aveam de gand sa-ti trimit un meil daca nu.
    O imbratisare calda!

    RăspundețiȘtergere
  25. Draga mea Corina,nu-ti face griji pentru ca nu am de ce sa ma supar.Astea nu sunt motive.Ca sa-ti fie usor pe viior,da un clik pe titlul postarii si iti apare pagina cu comentarii cu tot in subsol.In rest ne putem lauda ca suntem sanatosi,pentru mine asta e important.Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc mult pentru premiu...la mine pe blog te asteapta o nominalizare!

    RăspundețiȘtergere
  27. Cu placere,acum ma mut la tine!Pup.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !