Castigatori

             Revin si cu pozele de la extragere datorita Ramonei, care a fost saritoare si draguta ca de obicei.Ii trimisesem aseara copie pentru a ma ajuta, insa eu nu am avut rabdare si am anuntat mai repede castigatorii.
            Dragii mei, iata ca s-a incheiat primul concurs organizat de mine. Avand in vedere ca este primul, ma declar foarte multumita cu 33 participanti, carora le multumesc din suflet ca au dat curs invitatiei. In plus, am cunoscut oameni deosebiti si nu pot decat sa ma bucur pentru acest castig. Sper ca si voua v-a facut placere si sper sa ne vizitam (virtual) de acum incolo.Imi cer scuze ca n-am reusit sa ma descurc cu" decupatul "la random si sper sa credeti in onestitatea mea.  Sa nu mai lungesc suspansul, castigatorii sunt:
       Premiul al III-a merge la.........LAURITA http://laurita-dana.blogspot.com/

      
Premiul al II-a merge la.........ADELINA http://zbor-catre-vis.blogspot.com/
     
  Premiul I merge la.........ROXANA http://gagaita.blogspot.com/
  
         Nu pot decat sa felicit pe toata lumea si vreau sa va spun ca pe parcurs voi premia si cititorii fideli, prin rotatie. Sper din tot sufletul sa va placa produsele mele pentru a putea face si in viitor astfel de concursuri si mai sper sa-mi iertati "nestiinta".
Astept sa-mi trimiteti pe email numele si adresa unde voi trimite pachetelul.

                                       MULTUMESC  INCA  O  DATA  TUTUROR !
 

Comentarii

  1. Felicitari castigatoarelor dar si tie pentru organizarea primulu concurs! :D
    Abia astept sa citesc parerile lor post-utilizare. :D

    Pupacim si la mai mare! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow beatrice acuma vad...ce veste fainaaaa de martisor...multumesc mult draga mea si asa cum am mai spus-o sa ai bafta cu magazinasul , pt ca sincer faci treaba si nu oricine poate face asta :):),,mersi mult inca o data

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari castigatoarelor, iar tie, draga Bea...la cat mai multe concursuri! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari fericitelor posesoare de produse marca KaBea... frumos mod de a incepe ziua de 1 martie. Sa mai organizezi astfel de concursuri poate se indura soarta si de noi , cei care n-am castigat.
    O primavara frumoasa iti doresc si o zi de 1 martie cu zambete si flori. La fel si cititoarelor si prietenelor tale care au devenit si prietenele noastre datorita tie.

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari frumoaso! esti o adevarata doamna. imparti din zori bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari castigatoarelor si tie Bea pentru un super concurs! Noi mai asteptam si altul sa stii ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Gabi,multumesc mult si sa stii ca si eu astept cu nerabdare si emotii parerile lor,pentru ca,dupa cum stii,eu sunt cu emotiile .Va pup de mic,mic,la mare.
    @Laurita si eu iti multumesc pentru participare,iar tu se pare ca esti norocoasa,e meritul tau.Astept detaliile pentru expediere si te pup.
    @Ha,ha,ha,Oana,poate data viitoare facem impreuna!Iti multumesc mult si te pup cu drag.
    @Vavaly ,iti multumesc. Ma bucur pentru ca prietenele si cititoarele mele au devenit si ale voastre,sunt persoane deosebite si ma bucur ca le-am si v-am cunoscut.Daca ai fost atenta,am zis ca voi premia pe parcurs si cititorii fideli,deci...stati aproape.Va pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Lore,multumesc mult si mi-ai inseninat dimineata cu comentul tau.Cam asta a fost ideea si se pare ca mi-a iesit.Va pup fete frumoase.
    @Deea,o sa mai fie si-ti multumesc.Sa ai o primavara frumoasa si te pupam dulce.

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari castigatoarelor :). Va doresc tuturor sa aveti o primavara frumoasa si mult soare in suflet.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Ramo,multumesc si iti doresc si tie sa ai o primavara minunata,cu multe bucurii.Te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  11. Castigatoarelor,...felicitari!
    Iar tie draga Bea, o primavara frumoasa, linistita,blanda si inmiresmata!
    Domnul sa-ti binecuvante mainile!

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari castigatoarelor, in special Roxanei! Sa va bucurati de premii!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sincere felicitari castigatoarelor ! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitări câştigătoarelor, pe care, SINCER, le invidiez! :)) Iar ţie, Bea, la mai mare şi la cât mai multe concursuri reuşite. Pup cu drag fetele

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa va bucurati de produse, castigatoarelor!

    O primavara frumoasa si calda tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  16. Felicitari dragelor! Sa le folositi cu placere, orice va alegeti, dar sa ne si spuneti cum sunt, da?
    O primavara minunata va doresc si o zi cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  17. multumim:)o data inca Bea, este chiar un martisor fain fain....o sa ne bucurm cu siguranta de el:)la maxim :):). la cat mai multe impliniri tie si fetitei tale :)

    RăspundețiȘtergere
  18. @Corina,multumesc si asa sa fie si pentru noi si pentru tine.Sa ai o primavara linistita.
    @Cristina si Ninu va multumesc si eu ,dar si in numele participantelor(sper ca imi dau voie).Ninu,poate data viitoare e cu noroc.
    @Cristina multumesc pentru participare si asa sa fie cum spui.Te pupam.
    @Amy,multumesc si sa ai si tu o primavara minunata.Pupici.
    @Alinutza,asa sa fie si pentru tine.Te pupam.
    @Laurita,ma bucur pentru tine si sper sa-ti si placa.Impliniri sa ai si tu cu mica ta minune ochioasa.Va pupam si pe voi.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ţi-am trimis un email. Mulţumesc mult! :) O seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  20. Adelina felicitari si o seara minunata si tie.Am raspuns si sper ca ai vazut.

    RăspundețiȘtergere
  21. Felicitari castigatoarelor si tie , Bea , iti doresc din nou mult succes si o primavara frumoasa!Pupam!

    RăspundețiȘtergere
  22. Iti multumesc Dana si va dorim si voua asemenea,desi la noi ninge.Pupici multi.

    RăspundețiȘtergere
  23. Felicitari pentru concurs Beatrice si la mai mare iar cititoarele tale sa cumpere minunatiile pe care le faci - eu le utilizez si stiu ce zic! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce de norocoase! ;-)
    Mie imi pare rau ca n-am participat, dar a trebuit sa plec pt.doua saptamani, departe la munte, fara computer, asa ca...dar am revenit si sunt pe pozitii ;-) Astept urmatoarea provocare. pupici multi :*

    RăspundețiȘtergere
  25. Felicitari participantilor, castigatorilor,si nu in ultimul rand tie,...care meriti cel mai mare premiu!Bravo!Pupilici!

    RăspundețiȘtergere
  26. @Lumi iubita,inteleg ca te intorci pe la mine si data viitoare!?Te pup de aici si-ti arunc un bulgare de zapada,ca tot ninge la noi.
    @Liana,chiar ma intrebam cum de-ai lipsit,dar uite ca am si raspunsul.Cum bag de seama,te-ai distrat si ma bucur pentru tine.Te astept si eu la urmatoarea.Pupici.
    @Haiduci,multumesc mult si poate incercati si voi data viitoare.Va pupam de la mic la mare.

    RăspundețiȘtergere
  27. Felicitari câstigatoarelor dar si initiatoarei concursului!
    Sa aveti o primavara proaspata si parfumata ca un produ Kabea !

    RăspundețiȘtergere
  28. pfoaaiii, acum am vazut!. Multumesc mult, e prima data cand castig la un concurs pe net:).
    Ma bucur mult mult, mai ales lucruri care imi plac!
    Pupici Beatrice

    RăspundețiȘtergere
  29. Felicitari castigatoarelor si tie in primul rand pentru concurs si generozitate!
    Numai bine!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  30. @Carmen,iti multumesc mult si-ti doresc o primavara minunata. Multumesc si pentru vizita sperand ca ai sa revii si alta data cu placere.
    @Roxana,nu pot decat sa ma bucur si uite ca ai spart gheata,poate nu va fi nici ultima oara.Te pup si eu.

    RăspundețiȘtergere
  31. Iti multumesc si tie Mari si sper sa pot face cat mai multe astfel de concursuri.Am avut si eu de castigat pentru ca astfel v-am cunoscut si pe voi,Poate data viitoare iti surade si tie norocul.Te pupam si noi.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !