Diverse

                    Incepe o noua saptamana care mi-as fi dorit sa fie cu soare mult si caldura, dar din cate spun meteorologii, nu va fi asa. Primavara mult asteptata se pare ca inca nu vrea sa vina la noi. Vreau sa va spun, ca anul trecut  in toamna am cumparat un trandafiras japonez, care,de cand l-am achizitionat, a avut mereu flori, iar peste iarna boboci care nu au avut putere sa infloreasca. Insa acum cateva saptamani (de atunci tot zic sa vi-l arat) a avut o floricica inflorita, asa cum puteti vedea in imagine. Ce m-a distrat, a fost ca tot ne invarteam in jurul ei si o admiram, de parca cine stie ce era, a opta minune a lumii. Sper sa reusesc sa-i schimb ghiveciul, dar mi-e teama pentru ca de obicei pierd florile dupa ce le pun in alt ghiveci si ma refer la cele cumparate. Daca aveti sugestii le primesc cu mare drag, fiindca mi-ar parea rau sa pierd trandafirasul.
                   In alta ordine de idei, vreau sa va anunt cu mandrie faptul ca am reusit sa fac banner-ul cu cod. Asa ca cine doreste sa ma aive aproape, in casuta "virtuala" este invitat cu mare drag (evident) sa copieze codul si sa faca pasii pentru ma instala confortabil. Va multumesc anticipat si dau bonus o imbratisare. Puteti sa radeti de mine, dar eu are sunt "super blonda" cand vine vorba de tehnologie.
                  Ei si acum pe final vreau sa va rog, cu riscul ca vreau prea multe pe ziua de azi, dar va rog sa treceti pe la magazin, voi potentiale cliente si sa participati la un sondaj care se afla in bara laterala, in care doresc sa stiu ce produse v-ar place sa gasiti in magazinelul meu. Fiindca merg pe principul"clientul meu, stapanul meu", doresc sa fac produse utile si nu doar de a avea ceva pe "raft".
                  Astea fiind zise, eu va multumesc anticipat tuturor care dau sau nu o mana de ajutor.

                                                     O  ZI  MINUNATA  TUTUROR !

Comentarii

  1. o saptamana minunata si tie! :) si felicitari atat pentru banner cat si pentru sondaj. ;)
    pupacim.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bea draga mea, eu cu tehnologia sunt varza...asa ca am vazut eu bannerul ala dar nu ma pricep cu copiatul.Oricum tu ia-o de buna casi cum te-as avea aproape!Un inceput de saptamana minunat!Dimineata da pe la mine, si ai sa vezi ce-ti recomand in zile posomorate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Trandafirul nu se muta cand are boboci, asteapta sa termine de inflorit si apoi muta-l, ca e mai sensibil. E sensibil, dar nu chiar atat de exagerat pe cat se spune. Eu l-am mutat dintr-un vas in altul, tot asa la inceputul primaverii si i-a mers tare bine. Unii spun ca atunci cand are flori sau boboci nu trebuie nici macar sa ii schimbi locul, ca ii cad bobocii. Eu am adus unul plin de boboci de afara in casa si a fost inflorit toata iarna.
    Cat priveste florile pe care le-ai pierdut, sa stii ca si eu am pierdut vreo doua begonii. Cred ca la unele flori li se pun prea multe substante la florarii, sa infloreasca in anumite perioade si de asta doar in pamant simplu nu le mai merge.

    RăspundețiȘtergere
  4. F frumos trandafirul, da, si eu stiu ca nu se schimba cat are flori. O saptamana insorita si tie!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Gabi,multumesc mult si va pupacim si noi.
    @Corina,stiu ca esti aproape , iar eu te vizitez mereu.Te pup cu drag.
    @Lore,multumesc de sfaturi,insa are boboci in permanenta,asa ca aici e dilema cea mare.Din pacate eu am pierdut mai multe flori,desi le-am dat si eu ingrasamant,tot in ideea ca asa sunt invatate si sa nu le pierd.Sa speram ca voi reusi pana la urma.Te pup.
    @Gabi,asa cum spunam are tot timpul bobocei care nu apuca sa infloreasca,dar pana la urma o sa schimb acum in primavara si-mi i-au o grija.Pupam si pe bebe.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bea,bannerul il am deja, fara cod, dar merge accesat direct din pagina mea,pe la sondaj promit sa trec mai tarziu si eu,iar blonda nu esti ca am vazut eu ca esti satena:))Eu tocmai m-am intors de la cumparat diverse pentru 8 Martie,treaba care ma enerveaza extrem,deja m-am saturat de sarbatorile astea ultracomerciale,s-a dus tot farmecul.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. O saptamana frumoasa! Si eu sunt atehnica, dar m-am descurcat cu banner-ul:) La flori nu ma pricep...

    RăspundețiȘtergere
  8. Bea, felicitari pt banner si pt trandafir. Eu m-am lecuit de schimbat ghivecele florilor, dupa ce mi-au tot murit. Una singura a supravietuit schimbarii: o orhidee roz dulce-dulce. Pur si simplu am taiat ghiveciul cu un fel de foarfeca pt tabla, am luat floarea asa cum era (nu am indepartat pamantul) si am pus-o tot in ghiveci transparetn, cum era cel in care o cumparasem. Nu am pus ingrasaminte, nu am pus nimic altceva decat panamnt special pt orhidee.
    Cat despre blonda si tehnoca, stai linistita, nu esti singura. eu sunt la fel :D pup cu drag
    PS ai reintrodus verificare cuvantului magic la postarea comentariilor?

    RăspundețiȘtergere
  9. Am pus si eu bannerul (la mine e sectiune speciala la WWW)
    :P
    Cat despre flori - eu nu le-am dat cu nimic chimic.. mi-au murit multe insa prin 2008 vara. Am fost plecata doua zile si cand m-am intors toate erau suferinde. Le tin pe balcon (inchis) si erau jaluzelele trase ca sa nu bata direct pe ele, mama si buni au avut grija ca le lasasem scris si totusi am pierdut atunci o multime de flori: plamanii de care eram tare mandra, begoniile toate trei:(( sau 4 nici nu mai stiu... ce mai a fost dezastru. Sunt sigura insa ca a fost poluarea de vina, si poate si ceva explozii solare, cine stie.
    Acum sunt destul de ok, mi s-a uscat doar bradutul de casa:( - nu stiu de ce. Pot sa iti zic de Azalee ca are niste perioade in care pare moarta si apoi isi revine (daca ai poate te ajuta faptul ca trebuie udata in farfuriuta)
    Cat despre trandafisarul tau este superb!!! Am avut si eu unul rosu, dupa care unul galben (care insa nu a inflorit). si chiar trandafiri albi micuti (normali). Toate au murit... :( Sunt foarte firave.

    Ahhh n-am mai vb de mult despre flori:).. sorry ca m-am lungit!!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Oana iubita,tie nu-ti trebuie cod si stiu ca ai fost printre primii daca nu chiar prima care l-a preluat si-ti multumesc inca o data.Cat despre cumparaturi si cadouri de 8 martie,banuiesc ca sunt pentru educatoare si te-as sfatui sa nu le inveti cu prea multe.Stiu ca e placut ca si femeie sa primesti ceva,dar mai subtire.Daca stau la soare,se mai decoloreaza parul si se transforma,hi,hi,hi.Pe la sondaj ai vreme sa treci,nu se termina si nici coada nu e.Te pup cu drag.
    @Cristina,iti multumesc mult pentru preluarea banner-ului si pentru sondaj.Sa ai o saptamana plina de bucurii si sper ca a fost frumos la botez.Pupici.
    @Cris si Alexia,multumesc si tie pentru preluare,caci nu stiu daca am multumit cand trebuia si sa-mi fie rusine daca am omis.Cu florile,tocmai ca si eu m-am cam lecuit si-am prins frica,dar mi-a placut tare mult si n-am rezistat.Sper sa fie prima floare care sa nu o pierd.Sa nu ma certi ca am reintrodus verificarea,desi stiu ca e neplacut,mai ales cand te grabesti.Te imbratisez,adica te "mituiesc"ca sa nu te supei pe mine.Pupici.
    @Copilarim,iti multumesc si tie pentru preluare,esti o draguta.De flori imi pare tare rau fiindca am cumparat multe,dar pe toate le-am pierdut.Deja mi-am pierdut speranta sa am florile pe care mi le doresc,dar poate reusesc acum sa sparg gheata.Nu-i nimic daca te-ai lungit,mie imi face placere sa discut despre flori.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu am fost primul care a votat :))
    am votat bineinteles deodorantul solid :)
    Ca pe ala lichid... mai ales daca contine alcool nu-l pot risipii extern :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Ninu,daca ai citit comentul de mai sus,era vorba de banner.Pentru ca tot ai votat primul,iar eu am omis de data asta si produsele barbatesti,atunci vei fi primul care il va testa in momentul in care il voi face.Deci trebuie scos din circulatie cel lichid dupa cum inteleg?!:D

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumos trandafirasul, dupa ce-i trec florile poti sa-l muti in alt ghiveci pastrind balotul original si pe linga el mai adaugi pamint proaspat. Ce bine ca ai pus cod la banner, cu varianta cealalta a fost in zadar.

    RăspundețiȘtergere
  14. Geta sper sa-l prind fara boboci,ca de cand il am,numai cu boboci sta.Cu banner-ul m-am chinuit si eu sa-i pun cod,dar n-am reusit sa-i scot imaginea lui initiala,dar macar am reusit.Iti multumesc mult pentru preluare.Pupici.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !