Premianta din nou !


Pentru ca risc "sa-mi creasca urechile" :))) , trebuie musai sa fac aceasta postare.
Dupa cum se stie multa lume a fost premiata si a daruit la randul ei premiul. Evident(cata modestie!!!) ca nu puteam fi trecuta cu vederea :D  si-am avut placerea si onoarea
sa primesc de la draga de Loredana:


Acest premiu are si 3 intrebari:
1. Care este rețeta voastră preferată de mâncare postată pe blogul vostru? Reteta de mancare inca n-am postat.
2. Care este desertul vostru preferat postat pe blogul vostru?E greu de ales,cred ca prajitura-cu-nuca-si-crema-caramel
3. Ce mancare credeti ca nu ați încerca niciodată să mâncati? Probabil ca melci, taratoare, goange si alte cele nu as putea inghiti. :(




Un alt premiu mi-a mai fost daruit:

Eiiii,acesta vine de la mai multe fete "dulci" :

Ca fiecare premiu,vine la pachet cu intrebari, vorba Loredanei !Aceastea au fost:
1.Produsul de machiaj favorit: cred ca rujul ar fi primul in clasament.
2.Trendul favorit 2011: eu n-am fost si nici nu voi fi vreodata in vreun trend, port doar ce cred ca-mi vine bine si-mi place mie.
3.Desertul favorit: ciocolataaaaaaa.....
4.Culoarea favorita: albastru, alb-sunt doua, merge nu?!
5.Prenumele: cred ca numai este nevoie sa spun.
6.Ultima melodie ascultata: cred "Vine,vine primavara" :)
7.Pisici sau caini? Nu am preferinte,sunt animale dragalase pe care le-as tine daca as sta la curte, in apartament nu mai vreau, am avut.
8.Spune ceva despre tine care nu ai mai spus nimanui.Nu cred ca este ceva de spus.

Si pentru ca o minune tine doar trei zile cum se spune in popor, a fost si un al treilea premiu ,,Liebster Blog Award urmareste promovarea blogurilor cu mai putin de 200 de '' urmaritori '', aratindu-le autorilor ca munca lor este apreciata.  (am dat un copy-paste) primit de la:
http://pasiunideodinioara.blogspot.com

 Va multumesc frumos pentu ca mi-ati daruit premiile si daca imi permiteti le mai returnez o data cu drag ! :)
Acum e si mai greu fiindca aceste premii circula de ceva vreme si nu stiu cine a ramas fara!
Dau mai departe cu drag catre:

 Dragele mele, preluati ce doriti, care premiu va place !
Cine este amator il invit cu mare drag sa "se serveasca" cu incredere ! :D

                                                VA  DORESC  O  ZI  FRUMOASA !

Comentarii

  1. Felicitari draga mea! se vede ca esti tare iubita!
    Trebuie sa-ti spun ca eu am mâncat melci si sunt deliciosi! crevetii (coctail-salata, sau la gratar) sunt una din mancarurile care îmi plac cel mai mult - dar ma gandesc si rad totdeauna când îmi amintesc ce urat am facut prima data când am fost servita cu asa ceve! n-am crezut ca as putea înghiti... dar... :))
    Oua verzi(fermentate) tinute trei ani - o specialitate chinezeasca - asa ceva sunt sigura ca nu am sa doresc sa probez niciodata! :))
    Desertul meu preferat este salata de fructe.
    Multumesc mult pentru premiu (il iau pe cel mov) ca pe celalalte le-am primit si eu.
    îmbratisari si mii de pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Carmen,nu stiu daca este acesta un semn ca sunt iubita,insa cu siguranta nu-s nici indiferenta.Cat despre mancarurile de care spui,posibil ca as manca daca nu mi-ai spune si n-as face urat dupa,numai sa fie preparate bine si in prima faza sa nu stiu :D .Cu mare drag ,dar stiu sigur ca tu esti si mai iubita.Intorc imbratisarile si pupicii insutit. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca a juns la destinatie premiul pentru tine.
    Normal ca nu ne esti indiferenta, iar tu stii asta, modesto!

    RăspundețiȘtergere
  4. Loredana,cum sa nu ajunga draguta mea ?!Ma bucur din suflet sa stiu ca-i asa ,mai ales cand am si confirmare....iti dai seama!Va pup dulce de la mititica la maricica,fete frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi adi draga mea, sanatate fericire si multa, multa iubire iti doresc din toata inima :)
    Primeste acest martisor virtual din partea mea
    http://artasicreativitate.blogspot.com/2012/03/pisica-norocoasa-de-martie.html

    Seara minunata iti doresc :)
    Pupici
    Adriana

    RăspundețiȘtergere
  6. LA MULTI ANI si tie,draga mea Adriana,sa ai parte de toata dragostea din lume!
    Martisorul virtual il primesc cu mare drag!Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  7. sa ai o duminica minunata!
    (http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2012/03/restante.html)

    RăspundețiȘtergere
  8. Carmen,multumesc cu intarziere pentru urari(imi cer scuze),insa am avut o zi mai atipica, in care am facut treaba datorita unui concurs de imprejurari, fericite pot spune.Dar am primit si flori,a fost si veselie,per total o zi chiar deosebita.Sper ca la tine a fost mai frumos.
    Restante voi avea si eu,dar am sa prestez leapsa.Pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !