Varf de brad

       Cum nu puteam lipsi la concursul prietenilor nostri de la Clubul Magic m-am pus pe treaba ! Ca de obicei, m-am gandit si razgandit, pana mi-a venit o idee cat de cat acceptabila. Nu mi-a iesit chiar cum as fi vrut, dar sa zicem ca nu-i de lepadat . :)  Cerinta era sa facem un ingeras varf de brad ori steluta. Cum steluta imi parea parca ceva banal, am spus sa-mi incerc norocul cu ingerasul, asa ca iata-l :



Pentru el aveti nevoie de :
- un clopot polistiren mare( deoarece are gaura/scobitura pe interior )
- un glob polistiren mai mic pe post de cap
- paiete
- lipici cu sau fara sclipic
- sclipici
- sarma plusata (ii zice si jenila )
- fulgi

Va invit si pe voi sa ma concurati la concurs-cizmulita-mosului , daca nu, macar sa faceti galerie ! :))

Ce ziceti , e frumusel ingerasul meu sau ma las de meserie ?!

                                      HAIDETI LA CONCURS, VA ASTEPT !

PS. Nu uitati de sezatoarea noastra !

Comentarii

  1. E minunat ingerasul, esti plina de idei frumoase. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. E frumusel. e frumusel. sa nu te lasi de meserie!!
    Si noi vrem sa facem ceva ptr clubul magic, dar mai am de cumparat un spray cu sclipici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaa,nu ma las,nu ma las, chiar daca acum imi pare un pic "infantil", hihihiii !Mercic si te pupic !

      Ștergere
  3. Ce simpatic e ingerasul! Faina ideea Beatrice! Felicitari si multa bafta in concurs! pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alina,ideea e faina(zic eu modesta), insa parca n-a iesit chiar cum as fi vrut !Te pup dulce si sa fie !

      Ștergere
  4. Multumesc Simona,esti o draguta ! Pup !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai facut un ingeras ca un copilas :). e simpatic foc si imi vine sa il iau in causul palmelor si sa il dragalesc :). ma bucur sa fim concurente .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vavaly,daca e ingeras,pai asa sa fie ,hihihiii! Saru'mana :* !
      Da,e placut sa participam asa ! Pup dulce!

      Ștergere
  6. frumos ingeras ai mai facut .Ii sta bine in alb si auriu Eu mi-l inchipui cam prea colorat ,in rosu .Cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Angi,cam asa e el in viziunea mea,in rosu nu prea imi imaginez :)) !
      Probabil iti place sa iesi din tipare,insa nu-i un lucru rau ! :)
      Te imbratisez !

      Ștergere
  7. Maine ma dus sa cumpar glob si clopot si facem si noi, arata fain si e o activitate buna pentru Iulia. Multumim de idee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca va place ideea!Eu asta am avut la-ndemana si mi-a venit ideea!Cred ca se mai poate imbunatati ! :) Astept sa vad si ideea voastra ! Pup si sa aveti spor !

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !