Ziua Pamantului


       In timp ce  astept sa soseasca lumea la claca, mi-am propus sa nu stau degeaba si sa particip si eu cu o creatie la prietenii nostri de la clubulmagic pentru concursul  ziua-planetei-pamant !

Asadar ne-am pus pe treaba, evident ca eu am facut treaba " grea", iar Karina cea usoara, insa cu timpul sper sa fie invers :)) !
    Motto-ul nostru este : "Ziua pamantului sa fie in fiecare zi ! ", sa avem mereu grija de planeta noastra , nu doar o zi din an ! :)
Iata ce-a iesit si speram sa va placa !


Ce ziceti, asa-i ca suntem pline de talent ?! (daca am ramas fara laudatori atunci ne laudam singure :P )


                                        Va astept si pe voi sa ne faceti concurenta  !

Comentarii

  1. Foarte frumoasa lucrarea voastra! E o idee tare ingenioasa! pupi

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari pentru idee! sper sa aveti cati mai multi adepti... ce mult s-ar schimba totul! Nimic nu-mi doresc mai mult!
    Logoul este ingenios facut, înca o data felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru'mana Carmen si ma bucur mult sa "te aud " :) !
      Da, ar fi grozav daca toti ar gandi astfel, insa sper si visez la o lume mai buna ! :)
      Te pupam dulce si ma bucur ca ne vizitezi ! :*

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !