Dorinta Karinei



       M-am gandit mult ce sa fac pentru concursul de la Club, insa dumnezeu le aranjeaza pe toate. De ce spun asta?! Sa incep cu inceputul.

      Visul nostru, al celor mari este sa reusim sa ne mutam la o casuta la tara. Chiar am facut si mici cercetari in acest sens, vizionand o casa. Evident si Karina a participat si a fost extrem de incantata. Sa nu va povestesc de cate ori ma intreaba cand ne vom muta la casuta noastra si cate explicatii trebuie sa-i dau. Astea fiind spuse, ma trezesc cu ea intr-o zi ca a desenat la gradinita (nu retin exact ce subiect le-a dat doamna) ceea ce vedeti in imagine, cu mentiunea ei, ca asta isi doreste ea: o casuta ca cea vazuta de noi atunci. Sa va mai spun ca-i plac animalele si cate viseaza sa fie in curte?! Cred ca nu prea vreti :)) ! In desn suntem noi doua, daca intrebati de tati...e la servici :)) !
      In concluzie, aceasta este viziunea ei panoramica asupra casei :D !

PS.Va poftesc si pe voi la concurs !



                         SA AVETI O SEARA LINISTITA CU VISE FRUMOASE !

Comentarii

  1. Măi dragelor, eu știu de dorința voastră și mi-au dat lacrimile când am citit. Să dea Dumnezeu ca totul să iasă așa cum vă doriți! vă pup

    AlinaS.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiam ca-i placuse,dar m-a surprins cand mi-a spus ca asta-i dorinta ei.Sper ca intr-un final sa se implineasca visul.Va pupam dulce.

      Ștergere
  2. Va vreau dorintele implinite si sa va stiu mutate la casa noua... Dumnezeu sa fie cu voi si toate sa va fie facute intr-un ceas bun...
    va pup copile scumpeee xxx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga noastra Liuba si noi ne punem nadejdea in Dumnezeu si iti multumesc ca nu uiti de noi :* ! Va doresc si voua tot binele din lume !Te imbratisam cu drag !

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !