Galeria "Claca in asteptarea Craciunului"- editia cu nr. trei



         Bine ati venit cu forte proaspete, cu lucruri minunate care incanta sufletul si privirea , dar nu in ultimul rand va multumesc pentru prezenta voastra la claca! :)
Zboara, zboara....cine zboara?! Timpul zboara, eu am primit o gramada de lucrari si le "tin" pentru mine ! :D
Desi poate va tin in loc, am gasit o poezie care mi-a placut mult si asa imi imaginez ca... lucrati voi ,cu drag pentru claca noastra! :)

     De Ajunul Craciunului - Autor: Elena Farago

Toata noaptea asta, colo-n ceruri sus,
Stelele lucreaza fara de-ncetare,
Caci le-aduna-n claca steaua sfanta care
A-ndrumat pe vremuri Magii la Iisus.

Torc de zor în noaptea sfantului ajun
Câlti de nea si raze harnicele stele,
Pentru noi, copiii, torc sa faca ele,
Funia cu trepte pentru Mos Craciun.

Lunga cat e drumul din pamant la cer,
Trainica sa-i tina cosului povara,
Vor întinde-o-n noapte, nevazuta,scara
Mosului ce lupta cu-ndarjitul ger,

Ca sa ne aduca iar, de colo sus,
Pe la toti copiii darurile care
Ni le va trimite, iar, la fiecare
Sfânta si duioasa mama-a lui Iisus.

Cu astea fiind spuse, "sa curga" lucrarile ,chiar daca nu le pun in ordinea sosirii, oricum norocul conteaza :D , dar sper sa nu supar din asta pe cineva ! In cazul in care nu va regasiti, ori aveti vreo nemultumire, am rugamintea sa-mi comunicati repejor ! :*

1. Prima lucrare apartine Loredanei !








2. Cu nr. doi Violeta Buta care dealtfel ne si sponsorizeaza !

3. Avem cu nr. 3 pe Gabriel Lung de 11 anisori care nu este pentru prima data la noi la claca !











4. Iar cu nr. 4 este surioara lui Rita Lung de 7 anisori ( a crescut) :) !

5.La nr. 5 ne soseste Diana Zaharia !











6. Nici Augusta nu se lasa mai prejos, desi ne sponsorizeaza si ea, lucreaza de zor !

7. Diana Zaharia ne incanta si cu decoratiuni de brad !









8.Maria Lung ne bucura si cu un om de zapada !

9.Augusta revine cu un ornament pentru masa de Craciun!











10.Tot de la Diana Zaharia primim si o sticla ornata in spiritul Craciunului !
11.Cristina Pisu ne-a pregatit ornamente numa' bune de atarnat in brad !











12.Adinas-Handmade ne-a pregatit o coronita !

13.Tot de la Cristina Pisu avem si-un colaj simpatic:











14.Dar si un super desen tematic:

15.Un minunat bradut decorativ avem si de la floridemandarin !











16. De la Delia ne-a sosit o decoratiune, o cutie si un tablou !

17.Cu nr. 17 avem intrare noua de la Maria- alias MagicActivity











18.Tot de la ea mai avem si o decoratiune cu mos intr-o tehnica deosebita !

19 MagicActivity ne-a pregatit si braduti,sa vina Craciunul !









20.O alta intrare frumoasa isi face Cati alias caietpentruscoaladeacasa cu un bradut lego !

21.Avem si-un calendar de advent de la Roxana Hangan











22.Un om de zapada doreste sa ne imbratiseze de la Simo Simonica .

23.dana.isacescu ne-a pregatit o felicitare !











24. Iata ca soseste si Sakura de dpnori :) si ne aduce un bradulet !

25.Dana Isa revine cu un schior vesel !











26. Gabriel Lung revine cu o felicitare !

27. Vavaly a pregatiti o decoratiune cu 2 fete !










28.Violeta Argatu ne spune asa : "Ho ho ho, draga mosului... am venit cu sanioara din cellalt capat de tara. S-am adus in al meu sac cel mai drag brad confectionat din bile magnetice si manute magice :)-bradut magnetic deco
-by ioan (6ani si 9luni). Revenim ;)
Aliona Hlusov
29. Crisa Mede si-o decoratiune interesanta !







30. Tot Crisa Mede !


31.Coronita din clesti de rufe de la Ioan, Ana si Violeta !












32.Bradut din turta dulce de la Ana si Violeta !

33.Ornament de la floridemandarin !













34.Braduti eleganti de la mydreamlandovertherainbow

35.A sosit un pinguin vesel de la Claudia hobby !











36.Lung Gabriel si-un brad de ciocolata !

37.Andrea Lung si saniuta ei din dulciuri si lego.








38.Fiordaliso si-un aranjament cu ingeri !

39.Ramona a pregatit un om de zapada !









40.Inger din foi de panus de la Mariana!

41.Lucrarea cu nr.2 de la claudia-imieihobby











42.Pentru ca devenit traditie a revenit si alexiaioana

43. Si din nou claudia-imieihobby si ginger-bread











44. Iata ca avem acum si castel luminos de la frunzepeasfalt .

45. Viorica Langu si "Coronita de Advent, facuta integral din materiale gasite prin casa, bucati de carton reciclat, o panglica maro, aracet, beteala, 4 suporturi de lumanari, din sticla,+lumanari tip pastila si niste braduti pictati de copii si ornati cu lipici cu sclipici."









46. Lucrarea Nr 2: Felicitare din pompoane -Viorica Langu
"Pavel, baietelul meu de 2 ani jumate a fost creatorul ei in cea mai mare parte:). Eu l-am ajutat la intins lipici, sa fie cat mai uniform, in rest el a pus si combinat pompoanele."

47. Lucrarea Nr 3: Globulet cu pinguinul Apolodor - Viorica Langu
 A fost o lucrare mai laborioasa, ca am lucrat cu pistolul de lipit (fierbinte), asa ca baietii m-au ajutat la pus apa, glicerina si sclipiciul in borcan, iar restul am facut eu. Globul este un adevarat hit, le-a placut mult ce a a iesit, si l-au numit pinguinul Apolodor:)











48.Ne-a sosit o coronita de la miculaiciuc-carmenita !

49.Roxana Hangan ne-a pregatit braduti cu margele ! :)







50.floridemandarin ne-a facut si casuta de Craciun !

51.blogulalexiaioana a mai realizat un ornament de Craciun !











52. Dante a pregatit cu multa migala decoratiuni !

53."Decoratii pentru pom/medalioane realizate de Ondinuca din lut."











54."Decoratii de pom, tot din lut, realizate de Amza."

55. A dat curs invitatiei Irina de la eu-si-casa-mea pregatind un calendar advent !







56.Rodica Jitarita a realizat un bradut executat in tehnica quilling .

57.De la Claudia Sasu si printul ei avem o coronita !









58.O cana ornata de sarbatoare soseste de la Mariana Trop

59.Bomboniera "imbracata" de sarbatoare de la Teo Bijoux !











60De la Ramona Dimoiu inca  un om de zapada !

61Tot de la Ramona si un ornament !











62Am primit pe email un brad lucrat manual si ne spune: "Am inceput din timp sa il facem dar expirarea concursului la blogul dumneavoastra ne a ajutat sa il terminam. Planuim sa mai adugam cateva ornamente pina Craciun.
Sladjeana Gurgu "

63.Antonia si-a bucurat colegii cu aceste felicitari pregatite !









64. Inca un piguin s-a ratacit la claca, a sosit zice el de la Fiordaliso.

65. Bradut facut din revista soseste si de la miculaiciuc-carmenita











66.Aliona Hlusov a pregatit un om simpatic de zapada !

67.ladrumcuapolodor ne-a pregatit ornamente pentru bradut !









68.Denisa si Edy au lucrat in echipa o multime de decoratiuni !

69.Tot de la ladrumcuapolodor mai avem o decoratiune !









70. Elena Bratu ne-a pregatit si ea ornamente !

71. Floriana Stroe si magneti de frigider.











72.Floriana Stroe  si suporti de lumanarici.

73. Floriana Stroe cu turta dulce bradut.







74.Niste fulgi din sticle plastic au sosit  dpnori .

75. La Irina Marin s-a lucrat in echipa cu micutii si au sosit fulgi de nea.









76.Tot de la Irina ornamente:

77. sutzu-miri ne-a trimis decoratiuni interesante :









78. De la Style handmade avem globuri !

79.gianinaporojan a sosit cu o sosetica ornament !

80.eu-si-casa-mea













81. vavaly a pictat o piatra cu mosul mult asteptat !

Comentarii

  1. Wow! dar stiu ca lucreaza fetele, nu gluma!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Loredana, tu vorbesti care ai fost prima :)))))) ?! Chiar ati fost foarte harnice anul acesta si iti dai seama ca asta nu poate decat sa ma bucure nespus :* !
      Ce-i drept tot amanasem momentul, insa era cazul sa va arat si voua ! :)
      Pup dulce fetele si va imbratisez !

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Maria draga, ma bucur ca-ti place si sper sa fii "clienta" fidela pe viitor :) ! Pupilici si bafta !

      Ștergere
    2. Sunteti in lista mea de preferinte ;)

      Ștergere
    3. Maria, iti dai seama cat mi-a crescut inima, da ?! :) Pupici!

      Ștergere
  3. Bravoo fetele, foarte frumoase sunt hehehe Pupici, Liuba x

    RăspundețiȘtergere
  4. yuhhu!! imi place bradul Violetei!! sunt in cautari ptr achizitionarea unor astfel de bile.
    si imi place si decoratiunea lui Vavali.

    pup fetele harnice. si copiii :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sakura, nu ai gasit pe okazii? erau in jur de 60-70 de lei. cauta, si dc nu gasesti, spune-mi. il rog pe varu' din state sa-mi mai cumpere un set...dar nush cand o sa intru in posesia lor...din pacate eu nu am decat doau seturi , ca ti-as fi dat cu cel mai mare drag...dar isi scot astia mici ochii apoi...sunt fff faine. merita fiecare leut asa cum ziceam mai hat :)

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. :))))) Pai mi se pare corect, in plus la bloc nu cresc struguri,de unde vinisor ?! :P

      Ștergere
  6. Ce galerie diversificata in aceasta editie! Au aparut tehnici noi si obiecte inedite. Foarte reusite!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariul sa fie precum sufletul !